marți, 9 decembrie 2014

Despre ploaie

  • V ești monosilabică azi?
  • puțin :)
  • e vremea asta tâmpită
  • am nevoie de soare

  • voiam să spun că mie îmi place atunci când nu ești monosilabică (.....)
  •     m-aș fi bucurat să te găsesc altfel
  • poate or fi și zile mai bune

  • M  îmi pare rău
  • sunt foarte pleoștită

  • și ziua mea a fost oribilă
eu o să ies să mă plimb un pic

  • M acum?

V da,mă duc să-mi vizitez un amic 

cel mai bun

M aa ce drăguț
    • V o să fac o plimbare pe jos

    • M cred ca plouă
    V cu atât mai bine cred că într-o viață anterioară am fost englez irlandez ceva pe-acolo

    • M fiindcă plouă acum în bucurești?
    V nu, fiindcă îmi place ploaia

    M offf, cum să-ți placă ploaia? 

    V da, îmi pare foarte familiară. asta nu înseamnă că îmi displace soarele
    în fine
    M  niciun în fine
        cum să-ți placă ploaia?
    nu există așa ceva nu ieși din casă pe ploaie poți să-i spui prietenului tău că stai de vorbă cu o nebună pe fb și nu te lasă să ieși din casă


    V ploaia de vară îmi place cel mai mult atunci fac orice să ies din locul în care sunt e o minunăție îmi place foarte mult soarele care iese după ploaie știu că m-a prins de multe ori când eram în vacanță la țară și rămâneam în nuc sau în cireș până se termina sau stăteam pe prispă și ne uitam la gropile mici făcute la streașină imediat ce se oprea ploaia coboram de pe prispă și alergam prin curte, unde era iarba foarte deasă închipuie-ți gazonul pe care cheltuie ăștia milioane de euro la mamaie în curte creștea gratis și era înalt de vreo 10 cm era o minunăție să îți uzi picioarele și mai era o chestie: de obicei, când ploua, mamaie de ne făcea gogoși în bucătărioara aia mică în fine, am o relație specială cu ploaia. dacă stau bine să mă gândesc, nu e nimic englezesc în scurta mea poveste

    M :))) nu, nu e dar e frumos

    V cele mai multe vacanțe de vară mi le-am petrecut acolo
    pentru mine definiția curții de la țară aia e orice curte de la țară care nu are iarbă e incompletă dacă nu are ploaia pe ce să se așeze și dacă nu miroase a ulei încins și a scovergi / gogoși e degeaba știu că vara mai începeau ploi pe neașteptate și trebuia să fug până în vale să iau cele trei oi pe care le avea mamaie le ținea pe o pășune foarte aproape de casă și atunci ploaia era minunată nu ținea mult dar mamaie mă zorea să aduc oile mai repede ca să nu răcească așa că orice mi-ai spune tu, ploaia rămâne o treabă frumoasă, atâta timp cât e cu măsură eu nu știam atunci de-atâtea inundații și alte calamități de-asta am rămas cu o imagine idilică despre ploaie aaa și mai era ceva
    M așa...
    V îmi plăcea și mirosul de praf încins care se stingea în stropii de ploaie gata te las cu poveștile mele o să ies până în parc și ajung apoi și la dan îți urez să ai o seară liniștită pe mine deja m-a liniștit povestea asta îți mulțumesc că m-ai lăsat să ți-o spun recunosc că acum 5 min nu mă gândeam la asta mi-a venit pur și simplu
    M   ce drăguț bun

    V  pa pa

    M pa pa

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu