miercuri, 11 august 2010

4 U2 Bono & The Coors When the stars go blue

4 comentarii:

  1. hmmm...ar trebui un like button si aici ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ian te uită! Ce caută piesa mea aici?, Zvârluga îşi ridică sprânceana dreaptă.
    De ce spun asta, pentru că încă am trandafirul galben de la Bono. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=XV_dbCF1jOA

    RăspundețiȘtergere
  3. ce onoare !!!!...... andrea corr, zisa si andrea zvarluga sau andrea bond.......na, ca m-am fastacit de tot...stii, trandafirul ala galben e de la mine, eu ti l-am trimis prin bono. m-am hotarat sa afli ca eu sunt autorul ....de-aia am indraznit sa pun melodia.
    bono, nemernicul, voia sa-ti dea un trandafir verde, ca de la irlandez la irlandez :)) ....

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) Deci îţi foarte mulţumesc. Oricum, să ştii că nemernicul de Bono dansează binişor. Cred că de la cidrul ăla irlandez.
    Aş vrea, dacă se poate, crizanteme galbene sau tufănele, data viitoare. Astea se dau mai multe, ca să poţi să-ţi îngropi obrajii în voie...

    RăspundețiȘtergere